Oldalak

2015. február 23., hétfő

Nu és a ma. Ovi után rögtön elhajtottunk Palettával a Meerkat Cafe-ba, mert már ezer éve meg akartam nézni milyen és hirtelen úgy éreztem, nagyon fogytán az időm... Mivel reggel esett az eső és durván fújt a szél, Petit úgyis kocsival vittük oviba, igy egyértelmű volt, hogy most vagy soha, ma fedezzük fel ezt a play cafe-t, mert nem lesz jobb alkalom. Miután Paja fél 7-kor kelt (ez neki bazi korán van, főleg, hogy tegnap este fél 10-kor még fenn volt és napközben is csak 1,5 órát aludt ugye), az odafelé úton kicsit bepunnyadt, de 10 percnél többet nem hagytam aludni, különben sosem tudtam volna letenni a "fő alvására". A Meerkat amúgy pont olyan, amilyennek leirták a többiek: kicsi nagyon, de tiszta és rendezett. €3.8-ért ettem egy scone-t meg ittam egy latte-t, majd mikor Paja is megéhezett, ő kapott egy croissant-t €1,6-ért... €11-ból jöttünk hát ki, ami olyan átlagos, nagyjából mindenhol ennyi. A közönség sajnos vegyes volt: a gyerekek 80%-nak lógott a takony az orrából (broáf), remélem Palika nem szedett össze semmit... A játékok amúgy jók voltak, igaz, 3 év felett szerintem már nem kötötték le a kicsiket, nem is voltak csak Palika-korabeli kölykök, 2-3 éveseket nem láttam... Délre értünk haza, ekkor főztem egy kis adag sárgaborsófőzeléket, majd Paja etetés, altatás, hawaii.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése