Oldalak

2015. február 23., hétfő

Ó, hányszor látom még kedves
kis épületünket... 
A szombatot már kielemeztem, jöjjön hát a vasárnap: Sajnos szinte egész nap esett, igy nem volt sok lehetőségünk friss levegőt szivni, ami számomra meglehetősen kinos volt, mert roppantul untam magam itthon egész nap. A délelőtt még csak hagyján: főztem (baracklevest meg rántott húst próbáltam sütőben sütni, az utóbbi iszonyatos lett, nem szoktunk kaját kidobni, de ez a kukában landolt, egyszerűen minősithetetlen lett: rágós is, kemény is és nyers is volt, ráadásul a bunda igy is leszakadt róla, mint amikor olajban sütöm ki - nem megy ez nekem, na, nem tudok rántott húst sütni, ez van) és közben Palikáztam, mig a fiúk elmentek valami desszertet szerezni a Dundrumból. Fél 1-kor értek haza, ekkor megettük a baracklevest (az jó lett), meg pár falatot elrágcsáltunk a botrányos fő fogásból, majd utána hogy jobb kedvre derüljünk, tortáztunk: Peti kapott egy Egér sütit, T. egy krémest, én meg egy kávés szeletet, szóval meg volt mentve az ebéd...(Találtunk egy szuper kelet-európai cukrászdát a Dundrumban, onnan hoztak sütit a fiúk.) Miután elaltattuk Palikát, Peti nekikezdett összeépiteni az új LEGO-ját (kapott egy 180 darabosat, €5 volt, a bolondnak is megéri, egész délután elvolt vele, TV-t sem akart nézni), majd jól összevesztem vele, mert nem akart eljönni velem a Poolbegre dagályt nézni. Mivel Paja csak 1,5 órát aludt és 3-kor már fenn volt, nagy puffogva igy kénytelen voltam őt elvinni autózni 4 körül (szegény, még nem tud tiltakozni haha), de nem maradtunk sokáig, csak kinéztünk a parton, szivtunk egy kis tengeri levegőt és 5-re már haza is értünk. Este T. sütött pár pogácsát Petivel és innentől kezdve végképp nem történt semmi érdemleges, vacsoráztunk, fürdettünk, altattunk, just the usual stuff.
Nem merem kiszámolni, hány hétvégénk van még itt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése