Oldalak

2015. március 18., szerda

A tegnapi napot amúgy totális dögrovásban töltöttük, hiába az irek hejehujája: Palika ezúttal a soros, lázas, taknyos, köhög, be van gyulladva a szeme. Szegény rettentően néz ki, ma viszem a GP-hez 11.45-re, bár kétlem, hogy mond valami értelmeset...
Az éjszakák ennek megfelelően iszonyúak, fél órát nem tudok napok óta egy húzásra aludni, mert folyton vergődik, sir, fetreng, jajong, felváltva vagy egyszerre, jajj, borzalmas. Ma végre elvittem amúgy Pipit oviba és roppantul jól esett, hogy Kate, Peti fő tanára kérdés nélkül, kijelentő módban azt mondta, hogy akkor ugye ugrik Amerika... Komolyan, a nyakába tudtam volna ugrani, hogy nem kérdezget, nem csodálkozik, egyszerűen logikusan gondolkozik. Mindig is szerettem, de most még nagyobbra nőtt a szememben... Az éjjel amúgy hidegfront jött, reggel 3 fok volt, ami bazi hideg, hát március közepe van... (Januárban is hideg lenne az itteni klimában, no de igy...) Aztán mit is akartam még, szerda van, T. két hete kórházban, én két hete járok hozzá, ejej, nem lesz ez igy jó. Anyway, a kórházban, a mi részlegünknél van benn chapel meg egy oratory is, ilyenek:

Cool, mi?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése