Oldalak

2015. május 18., hétfő

A mai napunk nem indult felhőtlenül az éjszaka miatt. Palika 1 körül kérte át becses személyét az ágyamba, ami még csak hagyján, mindig igy van, de 4-kor felkelt és totál fenn volt. Ez nála abból látszik, hogy teljesen éberen térdel a fejemnél és idegesen ringatózik előre-hátra, hogy no, valami legyen már. Hát lett, kb fél év után először újra megszoptattam hajnalban, amivel fél 7ig el is volt, amikor is újra felébredt és követelte a szokásos reggelijét. (Vagyis megint megszoptattam.) Hálistennek ezek után visszaaludt negyed 9ig, de ez a háromszori felkelés bevallom nekem most nagyon rosszul esett, mert negyed 1 körül feküdtem le és különben is, napok óta hulla fáradt vagyok. No mindegy.
Délelőtt miután elvittem Pipit az oviba, felkaptam Palikát és elloholtam vele a GP-hez, oltásra. Ez a 13. havi szuri volt, haha, igy 16 hónaposan hát hogy is mondjam, ez már igencsak aktuális volt. Szegénykém sirt eléggé, főleg igy, hogy eleve grumpy-n kelt ő is a furcsa éjjel miatt. A GP után beszaladtam egy Bakery-be, rákérdezni, hogy 18 darab cupcake-t vajon mennyiért csinálnának nekünk (az oviba kellett volna, Peti szülinapjára, gondoltam egyszerűbb, mint a torta, nem kell szeletelgetni), de mivel sokalltam a €27-s ajánlatot, nem rendeltem még meg a sütiket, mert előtte még körbe szerettem volna kérdezgetni több helyen is, aztán max visszaszóltam volna, hogy izzithatják a sütőket. A pékség után Palikával elhajtottunk a Nutgrove-ba, átvettük a hálózsákot, amire licitáltam még a múlt hét elején, majd bementünk a Dunnes-ba és vettünk Petinek egy szandit, olyat, mint amilyet rendeltem neki tegnap este, csak más szinben. (Online nem volt ilyen, csak világosszürke.) A Dunnes után bevásároltunk a Tesco-ban, majd beültünk egy muffin erejéig a Burgerbe. (Nem volt túl jó sajnos, úgy rémlett, hogy nem rossz a BK-s muffin, de ez száraz volt, morzsálódott és rosszabb volt, mint amilyet én csinálok otthon...) Délre értünk haza, ekkor feltettem az ebédre szánt lencsefőzeléket főni, majd 1 körül elindultam Petiért az oviba, de előtte még körbejártam a Baggot street-i cukrászdákat (azt hittem több van, de csak egy volt, ahonnan lehetett rendelni, a többi csak ilyen kávézócska volt). Miután kaptam egy €45-s ajánlatot (18 cupcake-re), úgy döntöttem, nem érdekel az ovi nyűge, viszünk tortát és kész, hát nehogy már. Amikor hazaértünk Petivel, T. elment dolgozni (a héten délután megy), mi pedig megebédeltünk. Paletta sajnos már 3kor felkelt (1,5 óra után), úgyhogy úgy döntöttem, lesz, ami lesz, elmegyünk tortát venni, hogy lezárhassam már végre ezt a hülye ovis szülinapot. A Baked-be mentünk, Dundrumba, ahol vettünk is egy csokitortát €15-ért (előtte megkérdeztem, mennyi lenne 18 cupcake - €60 volt a válasz, hahaha, elképesztő, nem?), majd beszaladtunk a Tesco-ba egy 5-ös gyertyáért. Mivel Pipire nem volt jó a Dunnes-es szandi (szűk, beszarok, komolyan), hosszra tökéletes, szélességre nem...), benéztünk a Clarks-ba is, de mivel €45 alatt nem volt semmi, ki is fordultunk. (Hát nehogy már 2.) 6 után értünk haza, T. előtt negyed órával, majd két gyors Skype, vacsi, fürdetés, altatás. T. 8 körül elment zenélni, én az előbb feltettem főni egy pörköltet, hogy legyen mit tenni a maradék lencsefőzelékre és most itt vagyok, ragyogok, beszámolok.        
(Ja és kimaradt, hogy az idő... No az valami botrány. 10 fok és 10 percenként ömlik az eső. A jégeső. Esik 5 percet, kisüt a nap, szivárvány, hurrá. Eltelik 10 perc, eső, felhők, jajj, 5 percig zuhog, kisüt a nap, szivárvány. És ez igy egész nap.)

2 megjegyzés:

  1. 18ezer 18 db muffinért? Darabjáért egy ezres? Aaaz derék...
    A szoptatásért meg le a kalappal...

    VálaszTörlés
  2. Nagyon durva, mondtam, hogy vállalkozni kéne itt, iszonyat árak vannak a szolgáltatásoknál... (Egy szelet süti amúgy €4-6 között mozog mindenhol. Beteg.)
    Hát nem gondoltam volna, hogy 16 hósan még szoptatok... :)

    VálaszTörlés