Oldalak

2015. május 19., kedd

Ma meg, hát ma meg... Eh.
Palika éjszaka megint majrézott, ugyan csak negyed 5kor jött át mellém, utána nem birt visszaaludni. Én mondjuk aludhattam volna, de nem tudtam, mert ki kellett (volna) mennem pisilni. Fél 5kor és 3/4 5-kor próbálkoztam be, mindkétszer amint elértem az ajtót, Pali felsirt. Ó, szuper. 5-ig birtam, akkor lesz, ami lesz üzemmódban kimentem pisilni (azért ez milyen már, nem? szerintem nincs férfi, aki át tudná ezt élni, milyen kin 45 percig tartani a pisid hajnalban, mert nem tudsz tisztességesen kimenni a wc-re), Paletta persze sipákolt, majd mikor már téptem a papirt, kivágta a fürdőszoba ajtaját és hunyorogva-mosolyogva bejött utánam, hát azt hittem, megzabálom. Ezután már könnyebben ment a visszaalvás, nem tudom, ő mit csinált, én szerintem 5 óra 5kor már aludtam. Negyed 8-kor keltem, arra, hogy sir - becsipte az ujját a fiókkal. Már ott térdelt a szekrény előtt és piszkálgatta a dolgaimat. Jaj. Mivel még túl korán volt, megetettem, ebbe szerencsére elaludt, annyira, hogy 9 előtt pár perccel keltünk... Turbó üzemmódba kapcsolva Petit fél 10kor adtam le az oviban a tortájával együtt, majd miután elvittem kakilni (otthon nem volt rá idő), Palikával nekivágtunk a Cafe O'Play-nek. Előtte Krisztiékhez mentünk ugye, leadni a gyerekülést (ja, reggel még azt is le kellett cipelnem a kocsiba, ójeeee), majd miután Palettát tisztába tettem náluk (ez ilyen kakkantós reggel volt), elautóztunk a játszóházba - ami zárva volt... Mint kiderült, keddenként mindig zárva van a hely, csak éppen ezt mi nem tudtuk. Mivel rajtunk kivül még egy anyuka igy járt, a gondnok szólt, hogy menjünk fel az irodába, igyunk egy teát és ne bosszankodjunk, mi igy is tettünk, felsétáltunk hát az emeletre, főztünk magunknak egy-egy filteres teát és fél 12ig dumálgattunk az ismeretlen anyukával. (Ez kérem Irország, haha.) Fél 12kor hazavittem Krisztiéket, kicsit beszélgettünk még, majd negyed 1 körül elindultunk haza. Itthon gyors ebéd (tészta a pörkölttel, mert a lencsefőzeléket likvidáltam, miután este nagyon fájt tőle a gyomrom, nem voltam felpuffadva, egyszerűen a gyomrom olyan volt, mint egy kődarab), majd Palika altatás, itt tartunk. T. ma délután dolgozik, délelőtt az ENT-nél volt, akik persze nem mondtak neki semmit, nem is értjük, minek kellett mennie...
4-re jön a babysitter, fél 7ig marad, azt tervezem, hogy 5kor lelépek a Tesco-ba kenyérért meg esetleg beülök kávézni is valahová. Ó, édes élet.    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése