Oldalak

2015. június 3., szerda

Folytatom a mit csináltunk posztokat, úgyis megkaptam már a napokban, hogy loholok a gyerekekkel mindig mindenfelé, mint a mérgezett egér. (Igen, és? Unom magam, ennyike.)
Kedden délelőtt jártunk a Mr B's-ben, Nutgrove-ban. Palika végig nyökörgött, Peti viszont élvezte, hogy végre játszóházba vittem, pattogott az ugrálóvárakban, mint a bolha és rengeteget rohangált is. Hazafelé beugrottunk a Tesco-ba némi ellátmányért, majd fél 1 körül értünk haza, dögfáradtan. Miközben Paját altattam, Peti csendesen elvolt, majd mire kimentem hozzá, már aludt. Igen, Peti. A földön. Szokott ilyet játszani, hogy ledől, úgy csinál, mint aki alszik, majd mikor megsimogatom, felpattan, hogy háháááá, nem is alszom!, de ezúttal tényleg elszunyókált... Roppant aranyos volt, szegénykém totálisan kidögölhetett délelőtt he-he. Délután úgy volt, hogy jön a babysitter, én már készen is álltam a repülőrajtra, de mivel negyed 5-kor már éreztem, hogy valami nem stimmel, irtam neki és kiderült, hogy azt hitte, nem kell ma jönnie. Bámm. Szerencsére 5-7ig még át tudott ugrani, úgyhogy leléphettem. Nem volt semmi eget verő dolgom, csak szerettem volna behozni magam szociálisan (ezer levelet kellett megválaszolnom kb), úgyhogy beültem a Burgerbe egy tejes kávé és muffin társaságában és mint a gép, megcselekedtem, amit megkövetelt a haza. A héten sajnos már nem tud jönni a csaj, kár, ha jött volna még, még egy uszit is besuvasztottam volna a hetembe. A Burgerből hazafelé amúgy beszaladtam a Boots-ba is, átvettem a rendelt cumókat, majd siettem haza, hogy 7-re otthon legyek.
Ma - el sem hiszem, hol egy kémény - egész jó időre ébredtünk, úgyhogy a Cabinteely Parkot lőttük be. A teázóban kezdtünk, Peti kapott egy 99-t, majd odaballagtunk a játszóhoz, ahol először homokoztunk, majd átálltunk a kamasz eszközökre és végül a zip-wire-on és a csúszdán zártuk a délelőttöt. A homokozó sajnos elég saras, koszos volt, ez a homok ugyanis nem az a homok, ez tengeri iszap szerintem, nagyszemű és vizes, de a fiúk ettől függetlenül nagyon élvezték a bulit, hiába, sosincs lehetőségük homokozni csórikáméknak.
Most lassan 3 óra, délutánra még nincs programunk, mit is csináljunk, mit is csináljunk, jaj. Talán sütök egy áfonyás valamit. Sül az egészség, na. (Peti a kávéfőzőt rendszeresen kávésütőnek hivja, ha pedig viszket valamije, az szerinte vakar. Hm.)

2 megjegyzés:

  1. Olyan szép kisfiú Peti :-) Tudom, fiúkra nem szoktunk ilyet mondani, de ő tényleg nagyon szép :-)

    VálaszTörlés
  2. Hehe, köszi. :D :D Mondjuk te sem panaszkodhatsz. :) :)
    Igenis vannak szépfiúk. :D

    VálaszTörlés