Oldalak

2015. június 22., hétfő

No kérem, MOST lett elegem.
Úgy érzem, ha bárki lehet fotós, én is belevágok. Nem kell hozzá (sok) nyelv, bármelyik országban tudod csinálni és nem 9-6ig tartó munka, hanem rugalmas. Ez köll nekem. Régóta tervezem, keresek valami sulit, egy éven át képzem magam (és igy a piacon lévő fotósok 90%-nál többet tanultam a fotózásról) és egy év múlva fotósként fogom hirdetni magam. Beszarok komolyan, mekkora önbizalmuk van egyeseknek. No de elég volt, nem irigykedni, belevágni.
T. már régóta kapacitál (mondjuk tulképp Ő akar fotózni, de neki ugye súlyos pénzeket kell keresnie), hát most megmutatom, hogy van vér a pucámban.
See you in a year!

3 megjegyzés:

  1. :-) Van egy ismerősöm, aki durvára nem nagy szám, tényleg. Ehhez képest durván egy év alatt arra a szintre jutottak, hogy már nincs szabad hétvégéjük és hétköznap délutánjuk is alig, pedig nem olcsók. Már én is agyaltam, hogy kéne egy ilyen suli és meglesz a konyhapénz belőle. :-P

    VálaszTörlés
  2. Szerintem suli sem kéne... :D :D

    VálaszTörlés