Oldalak

2015. július 8., szerda

First World problem: csak én vagyok olyan béna, hogy nem tudom ár szerint rendezni a H&M ruhákat vagy tényleg ilyen szar?
Amúgy Anyu ma hozott nekem egy ujjatlan felsőt (rájöttem, hogy hiába kántálok én itt a hidegről, esőről, szélről, úgyis elképzelhetetlen, hiszen pl én is tudtam, hogy itthon kánikula lesz, mégis hoztam vagy öt hosszú ujjas felsőt magamnak, három vékony meg egy vastag pulcsival, de rövid ujjasból csak kettőt hoztam meg két blúzt, hát köszönöm szépen, már kissé unom a szettjeimet - ergo ruhahiányban szenvedek), no szóval, hogy Anyu hozott nekem ma egy trikót és nem átallott XL-eset venni. Nekem. Amikor minden ruhám S-es vagy 10-es és no jó, nagy-nagy ritkán becsúszik egy M-es ruhadarab is, na de L-es vagy XL-es cuccom egy deka sincs. És jó, ne tudja a méretem, na de azt mondta, hogy tulképp gőze sincs, hogy mit jelentenek a betűk... Hm.
Hát igy vagyunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése