Oldalak

2015. augusztus 3., hétfő

  • Tegnap este megrendeltem Peti tankönyveit, a héten szállitják. €45 volt. Hjaj.
  • Növesztem a hajam. Láttam pár régi fotómat és azt hiszem, ha megnő a hajam, a fenekem is megkeményedik. Öregszem. 
  • Summer camp-eket keresek ezerrel Pipinek, ha már nem megyünk nyaralni. Nem egyszerű, mert közel kell, hogy legyen és vagy 1ig vagy 4ig kell tartania, hogy Pajika alvását ne kavarjuk meg. Mondjuk ilyen természetesen egy sincs. Na tessék, még egy piaci rés. Nagytesó tábor. 12től 16ig. Esetleg plusz pénzért 9-17-ig.   
  • Nem szeretem, mikor a TV-ben esznek, mert öt perc nem kell hozzá, Pipi azonnal enni kér. Akkor is, ha fél órája ebédelt. Úgyhogy most épp tarhonyát főzök meg virslit sütök neki. Múltkor igy evett meg négy almát egymás után. Mert megkivánta Ben & Holly miatt. Hülye Ben & Holly. A végén már majdnem hányt, de lenyomta a negyediket is, mert Palika is négy paradicsomt evett Magyarországon. Mi lesz még itt...?
  • Papa: Aztán vigyázzál Palikára, nekem nincs testvérem, neked van, tartsatok össze.
    Peti: Te még nem választottál?
    Papa: Mit?
    Peti: Hát testvért. 
    Papa: Miért, azt választják?
    Peti: Há' persze, én Palikát választottam például.

2 megjegyzés:

  1. Peti dumája :-D
    Én szeretem a Ben és Hollyt! Rebeka is. Kikérjük magunknak! :-D

    VálaszTörlés
  2. Most Peti is ráfanyalodott már, Paw Patrol reggelente van, akkor nem vagyunk itthon... :P

    VálaszTörlés