Oldalak

2015. augusztus 20., csütörtök

Peti roppant okos amúgy, nem is értem, hogy felejtem el néha. Történt ugyanis, hogy tegnap nagyjából 10 kérdés per perc sebességgel dumált, de reggeltől estig, megállás nélkül, iszonyatos volt, a szokásosnál is keményebb, én meg rászóltam, hogy még egy kérdés és bazmeg mész büntibe a szobádba, csak tiz percre maradjon már a seggén ülve csendben, mert megbolondulok, majd megjött az apja pár perc múlva és őt vette támadásba, mire az az ajtóban állva, még cipőben, kabátban azt találta neki mondani, hogy maradjon már, ne kérdezgessen folyton, hiszen még csak most lépett be az ajtón, hagyja már békén egy percig, mire Pipi nagy mérgesen elkezdett kiabálni, hogy ne kérdezgessek? ne? hát akkor buta maradok, hát nem értitek? én csak okosodni szeretnék! 
Köpni-nyelni nem tudtam és úgy, de úgy megsajnáltam, komolyan, hogy majd' megszakadt a szivem. Hát hogy látja igy át a dolgokat? Basszus, hát csak 5 éves.  

1 megjegyzés: