Oldalak

2015. szeptember 24., csütörtök

Jajj még egy morgós. Nem tudom, miért vagyok tag a Bio-Anyu csoportban, mikor kurvára nem vagyok bio anyu, de akárhányszor benézek, elönti az agyam a szar vér.
Alapszabályok ugyanis:

  • Aki tejet, húst, finomitott cukrot, fehér lisztből készült cuccokat ad a gyerekének az felelőtlen és tudatlan és hát jézusom. (Felvágottról, gumicukorról, fehér kenyérről, csokiról szó se essen, mert mindenki a szivéhez kap és repülősóért nyúl - ja nem, a fekete csoki kivétel, abból mehet hetente két kocka kb.) 
  • Ételt (már ami fenn marad a rostán: magok, gyümik, zöldségek) csak és kizárólag biopiacon vegyél, ismerős árustól.
  • Készitsd magadnak otthon a növényi tejet. (WTH? Egyszer ittam mandulatejet, azt hittem kiokádom a gyomrom, akkora mellékize volt - és én még nem is vagyok tejes, utálom a tejet is, a kávéba szoktam tenni és hello.)
  • A bolti kozmetikai cuccok mind mérgek, felejtsd el, használj szódabikarbónát meg citromsavat és shea vajat. Ja meg Aloe Vera gélt. Mindenre. 
Eh, asszem ki is lépek, nem is tudom, miért léptem be egyáltalán haha. 
(Amúgy azon akadtam ki, mikor valaki betett egy cikket, hogy van, aki kókuszolajat tesz a kávéjába, mert az hűűű, de egészséges (birom amúgy ezt a bizonyosságot, mikor egyszer a stevia egészséges, egyszer a kókuszcukor, egyszer a kókuszolaj stb aztán kiderül, hogy hopp, mégsem, ez mind méreg) és ezt már nem hagyhattam szótlanul (most őszintén, hogy úszhat már az az olaj a kávé tetején?), mire azonnal jött a reakció, hogy hűűűű, hát aki nem nyitott az új dolgokra, annak biztos furcsa. Hát nem tudom, bizsergett az ujjam, hogy akkor ezzel az erővel tegyünk kutyaszart a házi müzlinkbe, az is újdonság és nagy nyitottságra vall. Eh, megkeseredett morgós picsa lettem, tudom.  

3 megjegyzés:

  1. Persze, ezek tök szépek, meg jók, de
    1) kinek van minderre pénze illetve
    2) ideje vazze, ideje?

    VálaszTörlés
  2. Hát aki otthon van 1-2-3 gyerekkel és fontos neki a gyerek egészsége. :P :D :D

    VálaszTörlés