Oldalak

2016. február 9., kedd

Peti beteg, már úgy jött ki a suliból, hogy fázik. Mondjuk nem tudom, mit vagyok meglepve, mikor a fél osztály hiányzik és egyébként is minden nap elázik kétszer.
Ma is. Ömlő esőben jöttünk haza, nem kicsit káromkodtam, mert mire felértünk a lakásba, mind a hármunk kabátjából csavarni lehetett a vizet. A gáz az, hogy nem tudunk esernyőt vinni, mert úgyis kiforditja a szél és igy tényleg nincs menekvés a szarrá ázás elől. Eh...
(Ja és közben 2 fok van!)
Délelőtt amúgy a Nutgrove-ban voltunk Palikával, mert elvileg játszózni indultunk (akkor még nem esett), de közben rájöttem, hogy nane, hát hülye vagyok én, úgyhogy elmentünk a Dealzbe. A Tescoba nem mentünk be, mert gondoltam, úgyis jön ma Mónika, majd szépen bevásárolok az Insomniaból hazafelé, de ezt most ugye buktam, mert Peti miatt lemondtam szegényt...
Áh, szar ez a hét, ahogy van, remélem nemsokára március közepe lesz.

(Ma volt amúgy palcsinta kedd, a gyerekek kaptak egy-egy palit, Peti csokisat kért, de volt lekváros, cukros ((!) - gondolom ez az eredeti citromleves - cukros ir pala), mézes is.)

2 megjegyzés:

  1. Jogos, bár mindig úgy tűnik, hogy alig esik, ezért eszembe sem jut soha ilyesmi, de aztán persze a sok kis csepp összeadódik a végére. :D

    VálaszTörlés