Oldalak

2016. május 23., hétfő

A hétvége meg... Hát eltelt.
Szombaton délelőtt Rathfarnham-ra mentünk, de nem volt túl jó, Palikával nagyon idegtépő játszóterezni, mert nulla veszélyérzete van és totál azt hiszi, hogy ő már legalább akkora, mint Peti és vad, merész és persze hisztis, ha próbálom fegyelmezni. Ebből a szempontból gáz a testvériség, mert kismajom, azt hiszi ő is mindenre képes, mint egy 6 éves, pedig nem. Délután, mivel régóta terveztük, a magyar boltba zarándokoltunk el, mivel az eső jótékonyan esett, igy nem volt motivációnk máshova menni.
Once I was 7 years old
Vasárnap délelőtt a Deer parkban jártunk, klassz kis játszó az, egy baj volt a bulival: iszonyú hideg volt, úgy 8 fok. A játszón a hideg, utána pedig Pipi készitett ki, mert Lidl-be kellett volna mennünk és fél centrire volt is egy, de ő kijelentette, hogy toll a fülünkbe, ő bizony nem akar menni, húzzunk haza. Miután T. nem akart hisztit, hazamentünk (én azért is elvittem volna Petit vásárolni, hát nehogy már, de láttam, hogy T. tiszta ideg, nem hiányzott a vita...), majd a parkolóból a fiúk felmentek, én meg autózhattam vissza vásárolni. Nem kicsit voltam pipa, na. Délután nem tudom, mit csináltunk, valószinűleg semmit, csak rettegtünk, mert T.-nek másnap volt a műtétje... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése