Oldalak

2016. szeptember 19., hétfő

Hétvége

Elröppent nagyon.
Szombaton délelőtt egy laza kukacos játszóterezést ejtettünk meg, ebédre valami borzalmas rizses húst csináltam, majd T. és Peti fél 4-re mentek úszni, mert megbeszéltük Hugo-ékkal, hogy csobbannak egyet a fiúk. Már régóta terveztük, hogy megnézzük, milyen a Mespil pool, mert Artúrék is odajárnak és Hugo-ék is dicsérték, de - természetesen - T. teljesen kiakadva jött haza, hogy iszonyú. Azt mondja borzasztó dzsuva volt az egész, a vizben úszkált ez-az, a sávokat elválasztó műanyagizén pedig vastagon állt a penész. Klórt abszolút nem érzett a levegőben, csak remélni merem, hogy nem szedtek össze semmit... Ja, a viz állitólag meleg volt (mondjuk nem nehéz felfűteni egy 20 méter hosszú medencét, aminek 3 sávja van hehe), az öltözőbe viszont hideg levegőt fújtak, amire T. rá is kérdezett és azt mondták, hogy ja, sajnos meghibásodott a szellőző pár éve és ezért hideg levegőt tudnak csak keringetni az öltözőkben... Őőőő... Asszem körbenézünk még uszi-ügyileg, de az is lehet otthonra hagyjuk a vizezést, mert a Marion College sem tiszta és a viz sem feszitett viztükrű ott sem. Hjajjj, lejjebb kéne adni az igényeket, tudom, dehát jááááj. No mindenestre a fiúk 6 körül értek haza az usziból, addigra én begyúrtam egy adag pizzatésztát, majd Pajával elugrottunk Tescozni. Mikor hazaértünk, mint a villám befejeztem a pizzasütést és 8kor már vacsorázhattunk is. Jó későn, negyed 10kor kerültek ágyba a gyerekek, mire elcsendesedtek volt 3/4 10 is, már azt hittem az agyam elszáll...
Ma délelőtt a Cabinteely Parkban jártunk, ami jó móka volt, mi Pajával homokoztunk, Petiék meg csúszdáztak, egyensúlyoztak, rohangáltak. Ebédre frankfurti levest főztem, majd Palikáva ledőltem aludni egy órát, mert hulla voltam. Mivel ömlött az eső délután, nem mentünk sehová, összesen annyit voltunk szabad levegőn, hogy levittem a fiúkat gumicsizmában és az új egyforma vizálló kabátkájukban pocsolyázni kb 20 percre. A délután további részében mint a gép pakoltam, selejteztem, rámoltam, mert rájöttem, hogy undoritóan sok felesleges cuccunk van és kiszoritanak minket a kacatok a lakásból. Jó lenne el is adni pár dolgot, de ahhoz még nem volt erőm, hogy fotózgassak és hirdetéseket gyártsak. Este T. pingpongozott, a fürdetés-altatás rutin tehát rám maradt, de a fiúk ilyenkor mindig rendesek, úgyhogy nem volt gond most sem.
Holnap délelőtt az Argosban kezdek, mert rendeltem Pajának egy ilyet, majd ha nem esik az eső, Herbert Park és Lolly & Cooks, mert randink lesz egy ismerőssel. 3-4ig kliens ülés, délután pedig Aware önkénteskedés. Zajlik az élet, na.    

4 megjegyzés:

  1. Az enyémek imádják a pléjdót! Csak rém gyorsan tönkremegy... :-(

    VálaszTörlés
  2. Mármint kiszárad? 1-2 hónapig jó, de nekünk az elég is, €1 körül van a nagyobb tubus, belefér. De gondolkozom, hogy kéne csinálni házi gyurmát, az oviban tök jó állagú volt, szerette azt is és gondolom tizedennyibe kerül.
    Tök jó ez a készlet amúgy. ;)

    VálaszTörlés
  3. hát nálunk azért könnyen kint marad, ha Döme játszik vele és ha már 2x kint töltött egy éjszakát, akkor cseszhetem a kukába. :-(
    Nekem hagytak valahol egy házi gyurma receptet, de még elmenni nem volt időm érte, nem, h megfőzni. :-P
    Én amúgy azt is utálom benne, hogy hajas lesz, meg elkoszolódik.
    Múltkor vittük a gyurmákat Zember mamájához. Hát... Nem is hoztam haza, mert olyan retkes, olyan hajas lett, hogy csűrtem bele a kukába. :-(

    VálaszTörlés
  4. Jahhh, hát én OCD-s vagyok ebből a szempontból, ha két percig nem nyúlnak hozzá, elpakolom vagy elpakoltatom...
    Nálunk amúgy nem lesz koszos a gyurma, mert a szőnyeg közelébe nem mehetnek vele, csak egy ilyen műanyag lapon játszhatnak vele, az meg ugye sima, hajszál stb nincs rajta. Frászt is kapnék. :D Nálunk a kiszáradás a probléma, most megyek is és kidobálom a keményebb darabokat, azokkal úgysem játszanak soha.

    VálaszTörlés