Oldalak

2016. szeptember 28., szerda

Na mielőtt rendelek a Tescoból meg irok a qualified coach-omnak idedobom a taccsot, hogy jó szar volt eddig a napunk, azt terveztem ugyanis, hogy elmegyünk lángosért és beugrunk a mellette lévő játszótérre és mindenki happy lesz, ehhez képest 45 percet forogtam egy egy négyzetkilométernyi területen és azt istennek nem találtam meg a játszót. Ugyanazt irtam be a gps-be, mint pont két hete, akkor odavezetett, most egy ipartelep kellős közepébe irányitott, ahol dzsuvás teherautók között forgolódtam és semmi. 10.30-11.15ig kinlódtunk (10.15-kor indultunk itthonról, negyed óra alatt meglett a környék (de még milyen környék, atyaég), utána folyton csak azt irta ki a gép, hogy 1000 méterre vagyunk, hogy 1200 méterre, 800 méterre, szóval tekeregtem, befordultam itt-ott, kitolattam, betolattam, ipszilonoztam, de lószar nem sok, semmit sem találtam. Ipari épületek, daruk, épitkezések mindenhol, olyan rémálmos, komolyan. Ilyennek képzelem Dunaújváros külsőt. Nem volt ott park egy centi sem. Úgyhogy miután ennyit szarakodtam, visszafordultam a lángososhoz, de az meg egy három sávos giga-körforgalom egyik kihajtójánál állt és miután három kört tettem középen a körforgalomban és még mindig nem láttam meg a kocsit, dühösen kifordultam az egyik kijárónál, hogy letojom, nem eszünk lángost, punktum. Hogy mégis csináljunk valamit, elmentünk egy másik kis parkba, de kiszállva észrevettük, hogy úgy fúj a szél, hogy lerepül az arcunk, húsz-harminc perc játszózás után meguntam hát a kinnlétet és indultunk haza... Mire Petiért mentünk, addigra úgy kisütött viszont a nap, hogy egy szál felsőben leizzadtam, mire odaértem, szóval szupi volt na. (Ja és a slusszpoén, a héten lezárták az utat, amin be lehet menni Petiék kis konténeréhez, úgyhogy egy tiz méteres szakaszon kell becsúszni, ami olyan keskeny, hogy a babakocsi alig fér el magában, tehát meg kell várnom mire mindenki kicsoszog aki szembe jön és azután indulhatunk el befelé csak. Iszonyú! Ikerbabakocsisok abszolút nem tudom, mit csinálnak, olyan széles az út, mint az én kis Gracom, vagyis kurva keskeny. Állitólag ez mostantól igy lesz.) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése