Oldalak

2016. október 23., vasárnap

Ja, el is felejtettem irni, hogy nagy szomorúságomban a héten egyik este banános kókuszgolyókat csináltam, másik este meg megsütöttük a szezon első mézeskalácsait. Utóbbi sajnos nem lett túl jó, valahogy vékonyra nyújtottam a tésztát és túl édes is lett, lehet keresek majd egy új receptet, mert bár először kétszer finom lett a végeredmény, ez már a második eset, hogy nem vagyok elégedett...
A mai nap amúgy elég furcsa volt, reggel elindultunk a Liffey River Cruise-ra, mert október 31-ig érvényes a voucher, amit vettem, de nem találtunk parkolóhelyet sehol... Gondoltuk oké, akkor Peti meg én kipattanunk és megyünk ketten - erre mire odaértünk, a kigyózó sor végére beállva kiderült, hogy már fully booked a 11.30as járat... Szuper. Elsétáltunk hát Pipivel a magyar bolthoz, ahol T.-ék megvártak minket és vert seregként mentünk haza ebédelni. Délután szintén nem volt nagy program, Peti puzzle-zett és Legozott, mi meg takaritottunk, csendesen elhömpölygött a nap.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése