Oldalak

2016. október 13., csütörtök

Pöttyökbe szedem a napot.
  • Annyira utálom Murphy-t. Miután irtam, hogy Peti nem mászkál át hálistennek, még csak az kéne, ma reggel kit üdvözölhettem az ágyamban? No kit? Hát nem Marlon Brando-t.
  • Délelőtt a Little Moo's play cafe-t próbáltuk ki Pajával, volt Claphandies is, nagyon mókás, hogy rengetegen voltak, de Palikán kivül még egy kisfiú volt ilyen 3 év körüli, mindenki más bőven 2 éven aluli volt, tökre kilógott a két lakli a sok kis kopasz között.  
  • Megjött a QQI eredményem, mindhárom component-em distinction lett, ami a legjobb. Nem is értem amúgy hogy, de mindegy. No jó, értem, miután Peti ma mondta, hogy úgy dicsérte múltkor Ms McDonagh, hogy "Did you know Peter that your handwriting is the best in the class?" Ühm. Mondjuk kiváncsi vagyok, milyen a többi... Bevallom a napokban pont azon gondolkoztam, hol vegyek Pipinek olyan jó kis igazi irást tanitó munkafüzetet, amiben vannak normális iráselemek...*
  • Lesz a suliban Halloween Camp - figyelem (!) október 15-én, szombaton, 10-2ig. Mivel Hugo és Lorcan is megy, Peti is szeretne. €20. Nem aprózzák el. Remélem lesz még hely és akkor holnap befizetem, egyszer élünk.**
  • Este rendeltem a H&M-től, mert volt 15%-os voucher & free delivery kódom. Ezúttal Peti kap egy pólót, egy pizsamát, én pedig egy bugyit, egy pulcsit és egy kardigánt. Mindezt €29-ért kapjuk, király.  
  • M. & D. saga tovább folytatódik, totál gáz még mindig. Ma újabb felismerést tettem: Az a baj, hogy mindkét gyerek erőszakos, verekedős ÉS érzékeny. A délutáni játék nem áll másból, minthogy vagy panaszkodnak a másikra vagy sirnak vagy toporzékolva orditanak. A játékidő 80%-a ezzel megy el. Hogy vagy az egyik vagy a másik vagy egyszerre mind a kettő odarohan az anyjához és üvölt. Annyira szeretnék kimaradni ebből, de a fő probléma pont Peti, mert mindkettő valami miatt Pipit tartja a legjobb barátjának és nem hajlandó egyik sem lemondani róla, hiába mondjuk nekik, hogy ne játszanak együtt, ha folyton csak a vita megy. Peti simán ellenne Hugoval, Sanjith-tal és Lorcannal, ha rajta múlna sosem játszana sem M-el, sem D-vel, de ők ketten viszont csak Petit akarják társnak - csakhogy a bökkenő, hogy egymást utálják. Ma pl M. a játék hevében megütötte D.-t, aki erre persze kiverte a hisztit, ment a sirás és az orditozás, mig végül M.-et hazavitte az anyja, de nyilván ő is üvöltött, hogy nem akar hazamenni stb stb stb. De máskor forditva történik a dolog: D. üti meg M.-et, akkor a kislány panaszkodik sirva, D. őrjöng. A poén, hogy a legtöbb gyerek vadul játszik suli után, csak éppen a többiek nem rökönyödnek meg azon, ha meglökik őket. Hugo pl ma ezerszer a földre dobta Petit és viszont, de mindketten csak röhögtek, egyik sem kezdett panaszkodni vagy sipákolni és ha túl erős volt a böködés, simán bocsánatot kértek egymástól és ment minden tovább, folytatták a birkózást. Nem tudom, mit lehetne csinálni ezzel a helyzettel, én félkibicként baromira unom, hogy szegény Peti nem tud nyugodtan játszani emiatt a két ördögfajzat miatt.   
És akkor Pál (nem tudom, miért néz igy minden fotón mostanság, ez a kamera mosolya, de igy szokta azt is mondani, hogy "Nem mérges Anya, ölel, ölel!" ha valami rossz fát tett a tűzre):
* Nagyon jó amúgy, Peti ilyen kis mindenese lett a tanárnak, ha van valami feladat (pl az egyik gyerek elfelejti magával vinni a táskáját és utána kell vinni), akkor őt küldi, mert azt mondja, hogy tök talpraesett, felelősségteljes és benne meg lehet bizni. 

** Brühühühű, betelt a camp... Ma beküldtem Petivel a pénzt, de visszaküldték, hogy sajnos full. Kedden délután kaptuk meg a papirt, tegnap elfelejtettem beadni, ma már késő volt. Szipp. 

6 megjegyzés:

  1. Nagyon laza Palika ezen a képen :-) És azok a fürtök...

    Iskolai harc: az egyik Titoktündér-mese pont erről szól, ha jól emlékszem, majd előkeresem, és jól leírom, hogy ott milyen megoldást ajánl a könyv.

    VálaszTörlés
  2. Nem tudom, miért kell ilyen furcsa fejet vágnia, alapból nem is igy néz ki, csak a fotókon. :D

    Titoktündér megvan nekünk is, de nem rémlik semmi... Ma irt Dev anyukája, hogy ne lepődjek meg, de le fogja tiltani Dev-et Matildáról - kiváncsi leszek...

    VálaszTörlés
  3. :D :D Mindig röhögök ha meglátom ezt a képet. :D

    VálaszTörlés
  4. Milyen kis vagányul fest itt Paja!

    S nem lehet a két kis ördögöt áttenni másik csoportba? Vagy csak egy csoport van?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Áh, 3 osztály van, de a szünetben úgyis együtt vannak kinn... :(

      Törlés