Oldalak

2016. november 27., vasárnap

Elég sűrű volt a napunk, délelőtt Rathfarnham-ra mentünk, ahol megint megfogadtam, hogy én ide többet nem, mig mindkét gyerek 6 év fölött nem lesz (Életveszély Palikával... Aki a toddler csúszdákat úgy tervezi, hogy itt egy lépcső, ott egy lyuk, amott egy árok, azt addig ütném amig mozog, de tényleg. Oké, a nagy kastély, a négy csúszdás legyen mindenfelől nyitott (ne legyen, ha engem kérdeznek, de mindegy), de a 4 év alattiak mini csúszdarendszerére vajon minek kell huszonöt olyan pontot tervezni, ahol szerencsétlenek simán lezúghatnak? Mert oké, botoljanak el, essenek el, nem baj, de egy méterről nekem ne essenek már le ha lehet. Már pedig itt ha nem lettem volna Paja mögött fél centire, simán leesett volna, nem azért mert olyan hülye, hogy a semmibe lép, érzi már a mélységet, tudja, hogy nem lépünk bele, hanem mert úgy van kialakitva a cucc, hogy megbotlik, elesik, elcsúszik folyton és egy-egy ilyen esés simán végződhet egy lebucskázással... Bahhh, na, rage off.) A játszón tehát nem töltöttünk sok időt, annál is inkább, mert Pipi kitalálta, hogy együnk scone-t mert az jó. Hát együnk. Beültünk hát a kastély mellé, vettünk két scone-t négyünknek meg egy tea for two-t és szépen megtizóraiztunk egy nagy csillogó karácsonyfa mellett. Romantikus volt, hangulatos, tényleg. Ebédre gyros tálat készitettem, sült krumplival, görög salátával, meg sütöttem egy almás kevertet is, konyhatündér vagyok, ennyi. Délután Petivel Ivan party-jára mentünk a David Lloyds-ba, ami 4-6ig tartott. Mig a kölykök buliztak, elugrottam a Tesco-ba Kinder tojásért (Miki csomag) meg kóláért (5 x 1,75 l most €5), majd visszadugóztam a helyszinre és ittam egy kávét, mig Pipi kiizzadva ki nem jött a teremből 6 körül. Mivel Sanjith-ékat elvittük a Print Museum-ig, 3/4 7-re értünk haza, úgyhogy nem maradt más, mint a vacsi-fürdés kombó, el is ment ez a nap.
Képek:
Ronda, de finom, ma is sütök haha

6 megjegyzés:

  1. Szerintem nem is ronda! Csak max dekormentes... :-D

    VálaszTörlés
  2. :D Olyan össze-vissza. De imádom, mert TÉNYLEG 5 perc alatt összedobod és utána csak sütni kell.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Figyu, meghinted némi dekorbigyóval - csokidarabog, dekorcukor - és hibátlan a megjelenése is.

      Törlés
    2. Na de az nem marad rajta csak úgy! Legurul. :P

      Törlés
    3. Laposat tegyél rá! :-D

      Törlés
  3. Csillagocskákat? Az nincsen. Max megszórom ezüstcsillámmal. :P

    VálaszTörlés