Oldalak

2016. november 26., szombat

Random képek:
Napfelkelte a gyerekszobából
 
A Mindenevő

Apróbb hirek:
  • Van új szomszédunk brühühűűű, még hozzá egy egyedülálló olasz fickó (Carlos Siciliano - ez szerintem tuti valami álnév, hát ilyen lehet?), rákérdeztem, nincs családja (hogy szerethet, hogy ez volt az első kérdésem, de nem birtam ki, szerettem volna tudni, mennyire fogja tolerálni a khm... orditozásunkat), szóval jaj nekünk... 
  • El is felejtettem irni, miket hozott T. Amerikából (a hiren kivül, hogy pont ott volt ugye, mikor kiderült a választási eredmény és a Cégnél mindenki sirt... az egyik meetingen még csoportos meditációt is tartottak, hát na...), szóval hozott nekem egy Beatles-es pólót és egy vastag karácsonyi zoknit, a fiúknak meg egy-egy zeneszerkezetet (az egyik a Here comes the sun-t, a másik a Hey Jude-ot játssza), egy kopogós harkályt meg egy nagy Lego alapot. Hurrá.   
  • A december itt is nagyon sűrű lesz, november 30-án nem lesz tanitás, mert a tanárok továbbképzik magukat irből, 2-án lesz Megan party-ja, 3-án Céges Kari és a suliban Winter Fair, 12-én Aware Christmas Gathering, 14-én ILI Christmas lunch (ezt mondjuk valszeg kihagyom, nincs nagy kedvem jópofizni, nem megy nekem ez a nagy pozitiv szocializáció), 20-án Karácsonyi koncert a suliban és még ki tudja, mit felejtettem el...

2 megjegyzés:

  1. Milyen hatással lehet ezen ökörállat megválasztása a Cégre?

    VálaszTörlés
  2. Fogalmam sincs. Mondjuk ugye ez Kalifornia, ami az egyik leginkább Trump ellenes állam, szóval nyilvánvaló volt, hogy a többség kilesz...
    Mondjuk a baj az, hogy Clinton sem lett volna jobb úgy látszik, mindkettőnek volt elég vaj a füle mögött.

    VálaszTörlés