Oldalak

2016. december 13., kedd

Heti apró

  • Tegnap délelőtt itt voltak playdate-n Krisztiék, nem mentünk tehát sehova Palikával. Nagyon cuki volt látni Paja meglepettségét, hogy léteznek nála kisebb babák is a világon, úgy csodálkozott rá Gabi kishúgára, mint ahogy egy-egy kiskutyára szokott a parkban, hogy jéééé, ilyenek is léteznek?!*
  • Este voltam Aware évbúcsúztatón a Hilton-ban, hűűű nagyon puccos volt a hely, örülök, hogy elmentem, bár nem maradtam sokáig: negyed 7re értem oda, fél 8ra már itthon is voltam.
  • Eltört a mérlegünk... De igy ripityára. Felületi feszültség vagy mi. Az lehetett a ludas.  
  • Ma délelőtt Dun Laoghaire-ben voltunk Pajával, jó volt. Óriási hullámokat láttunk, Palika nem győzte kiabálni, hogy "még egyszer, még egyszer" úgy tetszett neki, hogy vagy 4 méter magasságba felcsapott a viz**.
  • Este sütöttem diós kiskiflit, kicsit megégett, de azért jó lett, bár a karácsonyi hangulatom már a béka segge alatt van mióta plusz 14 fok van és...  
  • T. torka tegnap elkezdett fájni, ma délelőttre pedig 39.3 lett a láza... Isteni. Amúgy is "jó" beteg, de mióta tudjuk, hogy a láz az egyik trigger-e a rohamainak, hát nagyon örülünk, ha belázasodik... Most dupla adag gyógyszert szed, hátha megelőzhető a baj. Utoljára az előző seizure előtt volt lázas... Szép kilátások. Már csak ez kell 2016-hoz. 

**

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése