Oldalak

2016. december 4., vasárnap

Na, hát most már Peti is gyönyörűen köhög és mindkettő orra durván folyik - igaz, május óta úgy rémlik nem is voltak betegek, szóval hallgatok.
Ma amúgy végre ablakokat mostunk, csak úgy ragyognak most, úgy örülök. Kiigazgattam az ablakmatricákat is (OCD oké), szóval isteni. Délelőtt visszavittük a csimmámat is a Debenhams-ba, szóval lassan, de haladunk, bár pont ma kezdtem el stresszelni, hogy sehol sem tartunk karácsony-ügyileg... Ja, de, az előbb befoglaltam Pajának egy Hungry Hippo-t, Petinek meg egy Monopoly Juniort az Argosban, szóval valamit már kapnak. (Már feltéve ha hétfőig el is hozom ezeket a Nutgrove-ból.)
Ma egyébként egész nap nem láttuk a napot, ami elvileg 8.21-kor kelt és 16.09-kor nyugodott, olyan vastag felhőréteg ült rajtunk, hogy levegőt alig kaptam és fájt a fejem rettenetesen.
Na de holnap új nap virrad, hátha ezúttal sütni is fog. 
 

4 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszi! Ez a köhögés még hagyján, nekem a hányás a mumus...

      Törlés
  2. Azért az megnyugtató, ha alig betegek! Irigykedek! :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is akarok erről beszélni, most már tuti benyalnak ezt-azt... Peti mesélte, hogy az asztaluktól ma két kislány is hazament, mert fájt a hasuk... áááááááá...

      Törlés