Oldalak

2017. július 2., vasárnap

Magyarország 06.28 - 07.25 - part 2

Vasárnap van, szerdán éjjel érkeztünk, ez tehát a negyedik napunk itthon.
Csütörtökön szokás szerint a délelőtt a kipakolással telt. Mig én próbáltam elrendezni a cuccainkat, Apu elvitte a gyerekeket a Forgáchba kertezni. (Jaj imádom a nyarat meg az udvart, mennyivel könnyebb ez igy, hogy ki tudnak menni, te jó ég!) Délután beszaladtunk a központba a Rossmannba meg a DM-be, illetve fagyiztunk meg benéztünk a könyvtárba is és kivettünk pár mesekönyvet, majd hazavittük Pipiéket, mi meg Apuval elugrottunk a Tesco-ba. Ha már ott voltunk, bementem a Pepco-ba is, vettem egy-egy trikót a fiúknak (természetesen kicsi lett mindkettő, roppant hülye a számozásuk, Palikára 106/110-es felső kell, Petire meg kicsi a 122/128-as...), majd nem volt más hátra, mentünk haza vacsorázni, fürdetni. A szerda esti viharoknak köszönhetően sajnos elmúlt a kánikula, nem volt hideg, de az erős szél miatt azért nem rohadtunk meg abszolút...
Pénteken délelőtt megint nem voltunk sehol, csak az udvaron, délután pedig 3 körül nekivágtunk Ceglédnek, a strandnak, csak úgy becsületből, elvégre nyár van... (Hőség sajnos még mindig nem volt, ez a mi formánk...) A kinti medencék közül sajnos csak a gyerekmedence volt elviselhető, a barlangos vize olyan hideg volt, hogy szana-széjjel fagytunk, igy térdnél jobban nem is merültünk bele... 4-fél 6ig voltunk kinn, főleg a gyerekmedencében, de lángosoztunk is (szörnyű volt, szerintem reggel elkészitettek tizenöt lángost és még délután 5kor is azt adták el), majd annyira lehűlt, hogy vettünk egy-egy Ice & Go-t a gyerekeknek és inkább betelepedtünk és még ott is vizeztünk kicsit olyan negyed 7ig. Közben az eső eleredt, de sebaj, már benn voltunk... Jó későn, 7 után értünk haza, a fiúk hullák voltak, mert tulképp egész délután vizben voltak. Hogy megkoronázzam az estét, miután lefektettem a gyerekeket, rendeltem egy gyros tálat, ami akkora volt, hogy hármunknak elég volt vacsorára...           
Szombaton délelőtt 11 körül elugrottam a Sparba vásárolni, majd Anyuék leléptek osztálytalálkozózni, mi meg Pipiékkel nekiálltunk M2-t nézni. (Nils - ó istenem, vagy 25 éve láttam utoljára haha) 3/4 4 körül elsétáltunk az usziba, mert Petinek 5-6ig úszóórája volt (drop-in, 2000 Ft / alkalom plusz az uszibelépő, hétvégente 2x1 óra). 4-5 között hármasban marhultunk a vizben, 5-6ig pedig Pipi tanult, mi meg Pajával szenvedtünk a medence másik felében (85-95 cm volt a viz, tehát nem engedhettem el Pált egy pillanatra sem, pedig ficergett rettentőre). Végül fél 6 körül Palikával felöltöztünk, megvártuk Petit és tűztünk haza, mert már késő volt. (Oké, 10 percet még maradtunk az uszi melletti játszón, de 3/4 7kor azért hazaindultunk.) Otthon az udvaron vacsiztunk, majd fürdés következett. Anyuék 3/4 1 (!) körül értek haza, állitólag jó volt a buli...
Vasárnap délelőtt mig Anyu főzött, elugrottam a Tescoba vásárolni és kicserélni a kicsi trikókat a Pepcoban. Délután Anyu vitte Pipit úszni, ezúttal 4-re, mi meg Pajával itthon maradtunk, mert a kaka-gondok újra jelentkeztek és nem akartuk sehova cipelni, nehogy elvesszen az ihlet, ha jönne... 6 körül Palika kapott egy kúpot, de természetesen semmit sem ért, kijött egészben, úgyhogy az este meglehetősen ócska hangulatban telt, nincs is kedvem róla bővebben irni.
Folyt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése