Oldalak

2017. július 10., hétfő

Magyarország 06.28 - 07.25 - part 5

Pénteken tehát Pipi Pesten aludt, szombaton mentem érte. Fél 2re igérkeztem, de mivel már a 10.37-essel elindultam otthonról, kihasitottam magamnak némi én-időt, amit vásárlással töltöttem, ezúttal a Westendben. Először is visszavittem a H&M-be a pénteken vett szoknyát (10-es volt, derékban jó, de olyan mini, hogy úgy éreztem, öreg vagyok már hozzá a sonka lábaimmal - rájöttem megint, hogy utálom amúgy a H&M-es cuccokat, a felsők rongyosak, a szoknyák meg vagy túl rövidek vagy túl hosszúak, mindenesetre abszolút nem nekem valók), de a vicc, hogy mivel akciós volt a szoknya, nem kaptam ám vissza a pénzt, hanem egy kártyát adtak, rajta a holmi árával... Hát nem tudom, szerintem ez irtó gagyi, értem én mögötte a logikát, de na, az irországi H&M-be (meg minden egyéb üzletbe is) lazán vissza lehet mindent vinni (még a fél eurós cuccokat is) és visszakapod a pénzed úgy, ahogy fizettél... (Ha kártyával fizettél, a kártyára töltik vissza, ha kp volt, kp-t kapsz.) Szerintem ez igy korrekt, de mindegy. A H&M után végigjártam minden lehetséges boltot (C&A, DM, Rossmann, Spar, majd Decathlon meg miegymás, de inkább csak kóvályogtam, nem vettem nagyon semmit egy kis kék hátizsákon kivül, amit Pipinek szántam), majd egy gyors ebéd után (Meki - Chicken wrap) indultam is Nagyihoz. Fél 2re értem oda, onnan ugye Köki, vonat, hazazötyögés. Alig értünk haza, indulhattunk is az usziba, mert Petinek 5től ugye megint úszása volt. Ezúttal - mivel nem volt nálam Paja - én is úsztam egyet: mig Pipi a kismedencében tanult, én vidáman lazáztam a nagyban, király volt... Nagyon jól haladt amúgy Peti az úszással, ahhoz képest, hogy itthon még azt is utálta, ha az arcára csöppent egy csepp viz, a 3. alkalomra szépen megtanult a viz alatt siklani és már simán le mert menni a medence aljára is, szóval nagyon ügyes volt, de tényleg.
Vasárnap pihentünk, nem mentünk sehova, csak Anyu vitte el Pipit délután 4re az usziba. Előtte-utána pakoltunk, mert másnap kezdődött a nagy kaland: 3 napra lementünk a Balcsira, pontosabban Szántód-Kőröshegyre nyaralni. (De erről már csak egy másik napon.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése