Oldalak

2017. november 18., szombat

Tegnap tehát voltunk Pipivel bőrgyógyászaton. Egy lengyel klinikára mentünk, vicces volt, mert a nő alig beszélt angolul... Kaptunk antibiotikumot meg krémet és ha jövő hétig ezek nem segitenek látványosan, akkor ki kell vágni a böböt... Nem vagyok boldog, azért mégis csak az arcáról van szó basszus.
Hogy ne legyen olyan egyszerű az élet, közben Palika is lebetegedett ám: 11kor hivtak az oviból, hogy sápadt, rosszul van és lázas. Először azt hittem, sirt és megint felszökött a láza, de mikor odaértem, láttam, hogy nem, ez most más: állitólag nem is sirt, de nagyon rosszul nézett ki és vacogott. 38.5 volt a láza, mikor hazaértünk, később felment 39.3ig is és szegény iszonyúan fázott. Mig mi Pipivel a bőrgyógyászaton voltunk, T. volt vele itthon, el is altatta, ami durva, mert lassan egy éve nem aludt délután... Az éjszaka ehhez képest egész jó volt, 2kor adtam neki Nurofent, mert megint 39 körül volt a láza, de most reggel óta jól van, zongorázgat, játszik.
Itt tartunk.
És a bűnös...

2 megjegyzés: