Oldalak

2018. január 3., szerda

Január 1 és Palika szülinapja

Ami az év első napját illeti, igyekeztem nem mosni és ha minden igaz, a szemetet sem vittük le... Délelőtt Anyuékkal (nyilván) Howth-ra mentünk, de olyan istentelen hideg volt, hogy nagyon keveset voltunk csak kinn, mert iszonyat szél volt és mellette befagyott a fenekünk is. Délután nem mentünk sehova, este viszont elvittem Anyuékat meg a gyerekeket megnézni Mr Tilly házát. (A fiúk igy már harmadszor voltak idén haha, de nem tudják megunni.) A bácsi megint otthon volt és bár tiltakoztunk, végül megint hozott a fiúknak valamit: két kis plüssfigurát, egy macit és egy rénszarvast. (Utóbbit Palika elnevezte Tüsszentőnek.) Miután a fiúk lefeküdtek, nekiálltam sütni, még hozzá Palika szülinapi tortáját. Csokis tortát kért és bár szivtam a fogam a csoki miatt, végül belementem: mascarpone-hoz kevertem egy fél tábla felolvasztott csokit és ez lett a töltelék meg a máz is. Eredetileg M&Ms-el akartam betakarni az egész  tortát, de túl soknak itéltem a csokit, igy csak körbepakoltam a szélét cukorkákkal és kész. Igy nem volt olyan látványos nyilván, de Palikának igy is tetszett és ez a lényeg.
Kedden, mivel úgyis rég jártunk játszóházban, úgy döntöttem, hogy a szülinapja alkalmából elviszem Paját kicsit ugrálni a Leisureplexbe. Ezúttal kivételesen Apu maradt otthon, mert az volt a terv, hogy mig Anyu vigyáz a fiúkra, mi T-vel bemegyünk a Tescoba meg a Lidl-be is vásárolni és igy délután már nem kell kimozdulnunk, ünnepelhetünk nyugiban. Igy is lett: befizettük a két fiút a játszóházba, Anyut otthagytuk, mi pedig átszaladtunk a Tescoba. Mivel Anyuról tudom, hogy eléggé rosszul érzi magát az ilyen helyeken (ki nem? T. is utálja, életében kb 3x volt... Én is utálom, nyilván, de nekem nincs választási lehetőségem, ha napok / hetek óta ömlik az eső vagy fúj a szél, nincs mit tenni.), Tesco után mondtam T.-nek, hogy én csatlakozom inkább Anyuhoz, menjen egyedül a Lidl-be és vásároljon egyedül. Játszózás-vásárlás után 1 körül értünk haza, ekkor ebéd, majd kis pihenés és közkivánatra 3 körül már tortáztunk is. Miután mindenki halálra dicsérte a sütimet, jöhetett az ajándékozás. A szülinapos ajándéka egy Magyar népmesék kártya, egy matricás-nyelvtanulós foglalkoztató füzet, egy Coji robot, egy marble run és egy nagy doboz fürdővizfestő pasztilla volt. (Utóbbi mondjuk közös Petivel, de sebaj. Ja, Nagyitól is kapott Paja valamit, de sajnos elfelejtettem, mit.) A délután-este játékkal, ünnepléssel, mókával telt, miután pedig lefeküdtek a gyerekek, nekiálltunk csomagolni, mert másnap T.-vel elutaztunk három napra romatikázni Athlone-ba...       

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése