Oldalak

2018. február 25., vasárnap

Február negyedik hete

... szintén betegségben telt. Szerdán Palika itthon is maradt, mert nagyon köhögött, hétvégére pedig a változatosság kedvéért én pukkantam le: péntek este elkezdett fájni a torkom, szombaton már hőemelkedéssel voltam a Herbert Parkban, vasárnap pedig már ki sem tudtam kelni az ágyból egész délelőtt... Mig én az ágyat nyomtam, T. elvitte a fiúkat a Herbertbe focizni, majd mikor hazaértek, fél 1 körül, már én is jobban voltam, onnantól együtt nyomtuk a délutánt.
A hét érdekessége, hogy kedden elvittem Pipit fogorvoshoz, mert az egyik fogán láttam egy lyukat és kiderült, hogy igen, jól láttam, van egy jókora lyuk a jobb alsó hatosán, de ezen kivül van még két kis másik szuvasodás is a felső fogain... Hogy ne rontson ajtóstul a házba, az orvos azt javasolta, hogy először betömi két kicsi lyukat, majd jövő héten érzéstelenités mellett a nagyot és igy is lett.
A másik izgi, ami történt, hogy pénteken este elmentem "inni" Gyöngyivel, azaz beültünk a fiúk törzshelyére, a Waterloo-ba és jól kidumáltuk a férjeket, haha, úgy kell nekik.
Kép a héten nem nagyon készült, talán ez az egy, ahol a fiúk az új sapkájukban feszitenek (ami T. szerint lánysapka, pedig NEM!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése