Oldalak

2018. április 22., vasárnap

Alakulunk

Ezen a héten végre történtek jó dolgok is:

  • Peti elkezdett Coder Dojo-ra járni a LinkedIn-be. A fél osztály jár haha, hétfő fél 6tól 3/4 7-ig tart. 
  • Vettem magamnak egy szép piros ruhát a Debenhamsban.
  • Szerdán megjött a meleg! Az eddigi télikabátot felváltotta a békás / buszos tavaszi kabát, sőt, csütörtökre olyan meleg lett, hogy egy szál rövidujjasban sem fáztunk. Mivel Peti és Hugo nem tudott elválni egymástól suli után, mig Vicki elment bevásárolni a másik három gyerekkel, én hazahoztam Hugot, megebédeltünk és kimentünk a Herbert Parkba focizni. Nagy poén volt: én ültem a pikniktakarón, napoztam, a fiúk meg játszottak, rohangáltak. Király volt, tényleg, egész leégtek a fiúk, izzadtunk rendesen, pedig 18-20 foknál nem volt melegebb. (Ez azért elég száni, nem?) Péntek délután amúgy próbáltuk megismételni a dolgot: T. előbb hazajött a munkából és kivonultunk négyesben a Herbert Parkba, de olyan rohadt hideg volt, hogy fél óránál tovább nem tudtunk maradni, konkrétan vacogtam és a pikniktakarót húztam magamra... 
  • Szombaton délután Pipi Matilda party-jára volt hivatalos a Trinity College-ba. Mivel szép idő volt, délelőtt gyorsan kimentünk Bray-be: fagyiztunk, fociztunk, kavicsoztunk, szóval a szokásos, majd itthon megebédeltünk és tűztünk vissza a városba, hogy Pipit ledobhassuk a party-nál. Mig ő mászott (falmászós party volt), mi Palikával elugrottunk a lengyel boltba és mivel sikerült egy charity shop előtt megállnunk, életemben másodszor bementem tombizni a használt cuccok közé. (Az első élmény nagyon szar volt.) Végül két könyvvel (egy késői Adrian Mole és egy füzetke az iskolakezdésről), egy bűvészdobozzal (vadi új) és egy pénztárgéppel távoztunk (utóbbi T. nagy vágya volt gyerekkora óta, hmmm). 
  • A szombati nap durván aktiv volt: ha lúd, legyen kövér alapon este még moziba is mentem, Gyöngyivel és megnéztük a Ladybird-öt, ami nem volt egy nagy szám, de ugye örültem, hogy végre kiszabadulok... 
  • Vasárnap hálistennek szintén ki tudtunk menni: délelőtt Dun Laoghaire-ben jártunk (kicsit szemerkélt, de mikor nem), délután pedig a fiúkkal elugrottunk a Lidlbe és még egy charity shopba, ahol ezúttal csak egy könyvet vettünk, de az legalább jó vastag és nehéz haha. 
Képek:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése