Oldalak

2023. szeptember 26., kedd

Szeptember utolso ket hete

Ez is gyorsan eltelt, mint a szelvesz. A kedvenc napom a csutortok, mert fel egytol szabad vagyok es van 3.5 napom. Hogy boldogsagom teljes legyen, megint a Cegnel ebedeltem csutortokon, T. kerdezte be akarok-e menni, en meg nyilvan igent mondtam haha. Penteken szokas szerint foleg vasaroltam delelott (nem is emlekszem, mikor voltam Nutgrove-ban utoljara, ez a hely sokkal kenyelmesebb vasarlas szempontjabol, mert Stillorgan es Blackrock is egy kopesre van, nem eri meg elautozni Nutgrove-ig), delutan meg mivel Culture Night volt, elsetaltunk a gyerekekkel a Monkstown Church-hoz, mert vegre kinyitottak meg megnezhettuk belulrol... T. nem jott, mert egyreszt epp lejart a mosogep, mikor indultunk es ki kellett teregetnie, masreszt meg delelott lekarcolta a festeket a folyoson az ajtorol es azon stresszelt, mit szol majd Dermot, ha meglatja. Napkozben ugyan elszaladt venni festeket es le is festette a foltot, de sajnos mire megszaradt, sokkal vilagosabb lett, mint kellett volna, szoval miutan visszatertunk a templombol, mehettunk el ujra a Woodies-ba venni masik festeket, amit vegul nem hasznalt, mert felvetettem, mi van, ha a festok itthagytak nemi festeket es annal jobb szinarnyalat nem kell... (Termeszetesen lapult nemi festek a pinceben, azzal szepen lekente a hibat es most jobb az ajto, mint ujkoraban.) Szombaton a Tymon Parkban voltunk negyesben (kifogtunk egy piacot, nem is tudtam, hogy szombatonkent van piac ott), vasarnap pedig elvittem a fiukat a Marlay Parkba, mig T. szerelt itthon. Az ido eleg trutyi volt vasarnap, igy nem sokaig maradtunk, ami azert volt poen, mert igy tok hosszu lett a delutan es volt idonk rendezkedni vegre a nappaliban, ami most mar kezd egesz emberi alakot olteni. 

A het eleg suru lesz, a szokasos orulet mellett szerdan 1st year meeting lesz Peti sulijaban 7tol, penteken meg ha minden igaz, reggelizni megyunk a Gugcsiba, mert Petinek nincs suli, Palikat meg elkerjuk fel orara reggel. Emellett penteken a kocsit is vissza kell vinnunk a szerelohoz, szerdan meg valami vihar erkezik, Storm Agnes, hat remek, tenyleg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése